FAQ

FAQ: Frequently asked questions bij de Kralengroothandel.
Veelgestelde vragen bij de Kralengroothandel.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We versturen je pakket momenteel binnen 1-2 werkdagen. Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog niet ontvangen?
Mail dan naar info@kralengroothandel.nl.

Hoe stuur ik artikelen retour?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Het kan gebeuren dat een artikel niet volledig naar wens is. Je mag dan de artikelen retour sturen samen met een kopie van de factuur, binnen 14 dagen na de verzending van je bestelling. Op deze factuur dien je duidelijk te vermelden welk artikel/welke artikelen je retour stuurt. Wij accepteren enkel artikelen in de originele onaangebroken verpakking.

Mag ik als particulier bestellen op jullie website?

Als groothandel leveren wij aan zakelijke klanten met een BTW-nummer of een KVK-nummer. Als particulier verwijzen wij je naar www.kralenhandel.nl.

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling niet compleet is geleverd. Stuur een e-mail sturen naar info@kralengroothandel.nl en we nemen z.s.m. contact op. Vermeld duidelijk in je mail het ordernummer van je bestelling, met de artikelnummers van de missende items en het aantal verpakkingen wat je mist. Zo kunnen wij het probleem snel oplossen.

Ik ben niet tevreden met de ontvangen artikelen, wat nu?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je artikelen. Wat je kunt doen is een e-mail sturen naar info@kralengroothandel.nl. Vermeld duidelijk in je e-mail het ordernummer van je bestelling, met het artikelnummer van de desbetreffende artikelen. Indien je een opmerking hebt over de kwaliteit en kleur van het artikel stuur dan a.u.b. een duidelijke foto op een witte achtergrond mee in je mail.

Wat kan ik doen wanneer ik het verkeerde artikel heb ontvangen?

Wat vervelend dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Wat je kunt doen is een e-mail sturen naar info@kralengroothandel.nl. Vermeld duidelijk in je e-mail het ordernummer van je bestelling, met het artikelnummer van de artikelen die je verkeerd hebt ontvangen en de artikelnummers van de artikelen die het eigenlijk hadden moeten zijn.

Wat als een artikel op uitverkocht staat?

Om snel op de hoogte te zijn of een artikel weer beschikbaar is, kun je het beste een mail sturen naar info@kralengroothandel.nl.
Je krijgt dan van ons een bericht als wij het betreffende artikel weer op voorraad hebben.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn artikelen zo min mogelijk verkleuren?

Helaas kunnen sieraden verkleuren na verloop van tijd. Verkleuring kan komen doordat het sieraad tijdens het gebruik en/of
dragen in aanraking komt met water, parfum of andere cosmetische artikelen. Ook kan de zuurgraad van de huid hier een rol in spelen. Wat je het beste kunt doen is er voor zorgen dat je de artikelen op droge plekken bewaard en in de schaduw.
Je kunt eventueel onze sieraaddisplays en opbergboxen gebruiken om zo je sieraden goed op te bergen.