Klantenservice

Op deze pagina treft u alle informatie aan betreffende de volgende onderwerpen:
– contactinformatie en gegevens
– verzendkosten
– betaalmogelijkheden
– annuleren of retourneren
– klachten procedure


CONTACTINFORMATIE EN GEGEVENS

De openingstijden van onze showroom zijn:
Woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag geopend van 10.00uur tot 16.00uur.

Wij zijn telefonisch bereikbaar via 010-2680848
Mocht u ons telefonisch niet kunnen bereiken, dan kunt u ons een mailtje sturen.
Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Kralengroothandel
‘s Gravenweg 335
2905 LB Capelle aan den IJssel
010-2680848
www.kralengroothandel.nl
info@kralengroothandel.nl

KVK nr 53558006
BTW nr NL 001986668871

Bankgegevens
Jillies
IBAN NL23RABO0192336673


VERZENDKOSTEN

Wij verzenden met ingang van 10-7-2017 via PostNL
Voor verzending gelden de algemene voorwaarden van PostNL.
Standaard worden de verzendkosten welke in rekening worden gebracht gebaseerd op de orderkosten.

Verzending binnen Nederland
Voor bestellingen tot € 30,00 excl. BTW wordt er € 3,50 handelingskosten in de verzendkosten verwerkt en bedragen de verzendkosten € 8,50 excl. BTW.
Voor bestellingen vanaf € 100,00 excl. BTW worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Uw bestelling wordt dan gratis bezorgd.

Verzending naar België
Voor bestellingen tot € 125,00 excl. BTW bedragen de verzendkosten € 9,00 excl. BTW.
Voor bestellingen vanaf € 125,00 excl. BTW worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Uw bestelling wordt dan gratis bezorgd.

Verzending naar Duitsland
Voor bestellingen tot € 125,00 excl. BTW bedragen de verzendkosten € 6,95 excl. BTW.
Voor bestellingen vanaf € 125,00 excl. BTW worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Uw bestelling wordt dan gratis bezorgd.

Zendingen naar overige landen op aanvraag.

BESTELLING ZELF AFHALEN
Het is ook mogelijk uw bestelling af te halen, u kunt tijdens de bestelprocedure in uw winkelwagen aangeven of u de bestelling laat bezorgen of gaat afhalen.
Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op voor het maken van een afspraak.


BETAALMOGELIJKHEDEN

Kralengroothandel is een onderdeel van Jillies, u schrijft uw betaling rechtstreeks op de bankrekening van Jillies. Dit ziet u dan ook op uw afschriften terug.

Kralengroothandel kent diverse mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling, aan het einde van uw bestelproces kunt u een van de volgende betaalmogelijkheden kiezen:

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

PAYPAL
U kunt uw bestelling ook eventueel met PAYPAL betalen nadat wij u een PAYPAl betaalverzoek hebben gestuurd.
Als u met PAYPAl wenst te betalen kiest u tijdens het afrekenen voor de betaalwijze Vooraf overmaken, wij zullen u dan aansluitend een nieuwe factuur en een PAYPAL betaal verzoek sturen.

BANCONTACT/MISTERCASH
Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België.
Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact / Mister Cash. U kunt uw aankoop direct betalen in een voor u vertrouwde bankomgeving.

VOORAF OVERMAKEN/BANKOVERSCHRIJVING
U kunt het totaalbedrag overmaken naar Jillies rek.nr. NL23RABO0192336673 / BIC/SWIFT: RABONL2U
Let op: vergeet niet uw ordernummer te vermelden bij de betaling! Zodra uw betaling is ontvangen versturen wij uw bestelling.

WINKELVERKOOP, CONTANT OF PINNEN
U kunt uw bestelling in de webwinkel klaarzetten of u komt langs om uw producten uit te zoeken.
Aansluitend kunt u bij de kassa afrekenen. Dit kan met contanten of met de pinautomaat.


WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN

ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Kralengroothandel reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw IBAN bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Kralengroothandel heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

RETOURNEREN
Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Kralengroothandel kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en ordernummer te vermelden.

Wij nemen alleen defecte of beschadigde producten retour.

Kralengroothandel zorg er voor dat binnen 7 dagen na goede ontvangst van de retourzending, een kortingscode ter waarde van het aankoopbedrag aan de afnemer wordt gegeven. Er wordt geen geld teruggestort. Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer. De verzendkosten voor het retourneren zijn eveneens voor uw rekening.

Wij adviseren om bij retournering te kiezen voor een brievenbuspakje of de pakketpost van PostNL.

Retouradres:
Kralengroothandel
‘s Gravenweg 335
2905 LB Capelle aan den IJssel


KLACHTEN PROCEDURE
Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, neemt u dan alstublieft contact met ons op.

Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?
U kunt uw klacht indienen door het online contactformulier in te vullen of telefonisch contact op te nemen met ons. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:
Kralengroothandel
‘s Gravenweg 335
2905 LB Capelle aan den IJssel

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Uw klacht wordt in behandeling genomen indien:
U bij Kralengroothandel een bestelling heeft gedaan;
Uw naam en adres vermeldt staat;
U de klacht binnen een tijdsbestek van 5 werkdagen bij ons heeft gemeld.

Van wie en wanneer verneemt u de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor u de uitspraak over uw klacht heeft ontvangen. U ontvangt een reactie van het management van Kralengroothandel.